sobota, 20 grudnia, 2025
2025/2026Życie szkoły

Otoczenie ma znaczenie

Odpowiednio zaprojektowana przestrzeń wspiera naukę, współpracę, kreatywność, a także dobre samopoczucie, buduje klimat swobodnej eksploracji wiedzy, sprzyja wyciszeniu, redukuje stres, wpływa na jakość życia. W naszej szkole nieustająco prowadzimy działania zmierzające do zapewnienia uczniom jak najlepszych warunków do nauki, rozwoju swoich pasji i budowania pozytywnych relacji rówieśniczych. 
Dzisiaj p. Dyrektor Katarzyna Erbel, p. V-ce Dyrektor Aneta Gądzik oraz przedstawicielki Rady Rodziców p. Monika Ogonowska i p. Matylda Rzepa dokonały otwarcia pięknej, nowoczesnej, bajkowej biblioteki szkolnej.
Była krótka część artystyczna okraszona wierszem i piosenką przygotowana przez p. Dorotę Habas i p. Ewę Piotrowską.
Dzięki kreatywnej pracy wielu nauczycieli, uczniów i rodziców, którzy przygotowali rękodzieło na ubiegłoroczny Kiermasz Wielkanocny oraz pozyskanym z kiermaszu datkom mogliśmy podjąć działania zmierzające do poprawy warunków w Bibliotece Szkolnej.
Pod kierunkiem pani bibliotekarki Doroty Habas przez kilka ostatnich miesięcy trwała reorganizacja przestrzeni sali bibliotecznej. Zakupiono nowe meble, stoliki dla czytelników, zrewitalizowano stanowisko pracy bibliotekarza, wydzielono strefę pedagoga specjalnego z kącikiem wyciszenia, który pełni również rolę kącika czytelniczego, a który dzieci wprost uwielbiają.
Serdecznie dziękujemy Radzie Rodziców – p. Monice Ogonowskiej oraz p. Matyldzie Rzepie za pomoc i duże wsparcie w realizacji działań. 
Szczególne podziękowania kierujemy do Rodziców: Państwa Moniki i Pawła Najmanów, Państwa Ilony i Arkadiusza Jańczyków oraz Urszuli i Tomasza Buckich za pomoc udzieloną na rzecz naszej szkoły oraz wkład w jej rozwój i funkcjonowanie.
Biblioteka Szkolna stała się miejscem bardziej przestronnym, estetycznym, kolorowym i przyjaznym. Wszystkich użytkowników Biblioteki Szkolnej zachęcamy do korzystania z jej zasobów i rozwijania czytelniczych pasji. Tu jest bajkowo. Zapraszamy!

Powiązane zdjęcia:

Przejdź do treści